Tuesday 29 May 2012

title fyp !!~

assalamualaikum

harini. hari yang sangat ditunggu. sume bebudak biomedik 3rd year unimap ni berdebar tunggu title fyp tuk di release kan. aku pon same berdebar jugak. dup dap dup dap.* kalu skali cek ecg curve aku msti tggi abes sbb stress. dem!!~ haha.

dan akhirnya, saat yang ditunggu. tadaaaaa~


ni la portal yg jadik rujukan. fuh. jampi punye jampi. kua gak fyp title sume ni. padahalnya tade kne mngene ngan jampi pape pon. mr shahril yang upload sume tu. loads of tenkiu to mr shahril yg sngat ohsem ni. hehe~
and kat bawah ni sume title yg boley di choose. act blom sume tajuk di upload lagi. kire nye tak lengkap lagi la. penin woo nak pilih ape sume bagai ni.
blurrrrr~





final decision kene anta kat mr shahril 03 jun nanti. adeh. daa tak lame daa tu.
so kene pk bijak2. hopefully kne ngan supervisor yang aku nak. yawwww~
amin.

kbai.

ps :: banyak isu sensitip mncul time kritikal cm gini.
ps2 :: tamo tacing lagi.
ps3 :: diam lagi bagus.haha~

2 comments :

  1. amende ni.. aku x paham... haha... sbb bukan budak biomedik.. =P

    ReplyDelete
  2. ko tak paham?
    aku lagi la tak paham.
    haha.(^.^)

    ReplyDelete