Saturday 5 May 2012

KAMI BLOGGER UTAGHA

assalamualaikum


dok aku sedang molek ngah blogwalking, tetibe aku tergerak nak join grup ni iaitu kami blogger utagha. eksaited gak. memule aku bace entri nyer n bace syarat2nye. ok la. just nice sbab tak de la remeh sngat. simple. kalu korang nak tau, ni la syrat2nya : 


 1. Jangan spam link di post/wall orang lain KECUALI diminta

2. Admin KBU berhak delete post tersebut jika didapati berlakunya spamming

3. Tidak boleh bergaduh sesama ahli kbu

4. Amalkan sikap mesra dan positif

5. WAJIB membuat ENTRY ini di blog masing-masing link- http://nurrcahaya.blogspot.com/2011/01/kami-blogger-utagha.html

6. Perlu diingat group ini BUKAN PAPAN IKLAN. Datang promote blog pastu terus blah tanpa pernah beramas mesra dekat sini!

7. Perlulah menghormati sesama insan

8. Jangan berlucah di sini iaitu menulis perkataan lucah

9. Jangan cuba menimbulkan sebarang persengketaan di dalam kbu~

10. Hanya ADMIN saja BERHAK INVITED dan APPROVE sebarang kemasukan ahli baru di sini.

11. Syarat-syarat lain akan ditentukan kelak bergantung pada keadaan =)

haaa. ni la banner nyer.

sile klik banner tuk join. auuuu~

alkisahnye bermula di perlis sini. mrasela aku duk utagha ni. utagha plak tang ujung skali. kat perlis nun hjung sane. haha. daa tiga taun daa aku duk sini. macam2 bnde baru yg aku blaja kat sini. yg pling aku sure, best sbb tak kenal maka tak cinta.ngeh3. 

kbai.

ps : tngah bz bgai smpat lagi noo.ngeh3.


3 comments :