Monday 28 May 2012

pecutan bermula

assalamualaikum


final semester untuk 3rd year. tapi bukan final year lagi keyh. ade setahun lagi ni. debaran kian terasa. bahangnye sampai ke telinga.
jadual exam pon da siap kua semua. ape yang aku boley cakap, fiu fiuuuuu~.
fuh. lega tak lega mane la. boleh tahan padatnya. sabauuuuu~


5/6  -  ENT 223. Electrical Machine and Drives
7/6  -  ENT 317. Medical Electronics and Bioinstrumentation
12/6 - ENT 221. Biomedical Acts Standard and Safety
13/6 - ENT 111. Anatomy and Physiology
15/6 - ENT 318. Artificial Organ
16/6 - EUW 235. Ethnic Relation


tengok. boleh tahan kan? aku tak boley nak komen pape daa. aku cume nak redho je la.*ala2 ombah ghindu gitu. haha.
haa uoolllsss. pas abes exam tu, 18/6 aku daa kne daftar kat hospital seremban untuk intern kat sane plak.
orang2 soromban, jumpe di sane ye. ngeh3.(^.^)


kbai.


ps :: sangat penin kpale kalu aku diam and tak banyak cakap.haha

4 comments :

  1. eh...sama la kita 3rd yr...=) cik lynn pn kna ala2 intern kt hosp tme cti sem nti...

    good luck ntk final exam!

    ReplyDelete
  2. semua subjek macam susah jer....

    ReplyDelete
  3. cik lynn :: eh2 sme ea?
    hihi.bley la share xprience kat spital nnt yek.
    ngee~
    btw, gud luck tooo~

    ReplyDelete
  4. korn :: fuuu~ bley thn sushnye la.tp smpat blogging lg.haha~

    ReplyDelete