Sunday 15 April 2012

x-faktor


12 april 2012 1102 pagi

assalamualaikum

x-faktor. Bunyik nye macam satu kumpulan menyanyi tu kan. Tapi bukan x-factor tu yang aku nak cakap. Bukan jugak pasal grup members x-factor tu.

Tapi ini adalah pasal x-factor. Faktor yang ade pada setiap sorang yang boley jadik daya penarik tersendiri. Aku sangat mengakui yang setiap orang sangat perlukan x-factor ni. Ya, aku wanita dan aku sangat mengakuinya.

Aku sangat yakin yang setiap orang perlukan x-factor ni. Bnde ni bole jadik macam-macam bende. For instance, minat muzik, pndai masak ke, suke mebace ke, atau pon pandai. And setiap orang punye x-factor yang berlainan bagi setiap orang.

x-factor ini takkan muncul sendiri, tapi perlu dicungkil dan diasah. Once ia da digilap, pastikan ia terus bersinar terang.

Aku pon sedang and masih lagi menggilap x-factor aku ni.aku sukekan membca dan suke kan love story. N now im still reading and spread my knowledge with others.once sharing, I feel so happy. It makes me so satisfied when people reading and listening to my story. I love to do that thing.

So korang, ape x-factor korang? Cungkil, gilap dan biakan ia terus bersinar.

Kbai.

Ps ::  aku mahukan suami yang ade x-factor yang boleh buatkan aku kagum pada dia.







No comments :

Post a Comment