Digital clock

Tuesday, 3 April 2012

aku suke tengok

assalamualaikum.


siyes. aku suke tengok movie ni. bnyak kali dah aku ulang tengok movie ni. kalau korang tak tengok memang rugi.


sebabnya, pelakon nye, lahai comel tuh. tiz zaqyah dengan aerial zafrel. 

romantik, suwit, manis, klako, tak meleret, dan macam-macam lagi.

pastu plak tambah sekali dengan suare zizan dengan fara fauzana jadik kura-kura, siyes klako. haha. tetibe rase nak bela kura-kura.

lagi satu aku suke cite ni pasainye ade daus. tetibe daus ni nampak comey sngat. siyes.haha

siyes kene tengok. sape tak tengok, memang rugi sebab aerial zafrel ni ensem and ohsem. haha

cite ape. opkos la cinte kura-kura.

naek vespa pon comel ape. auuuu~

lahai. same cantik. sama ensem. aku jles. haha~

agak-agak aku ngan jiran aku boley jadik camni tak? haha~

sile tengok. sile layan.
tapi jgan smpai jatuh cinte dengan mamat ensem tu.
aku yang punye.*pasan.
haha~
kbai.

ps :: sumber gambar dari google.
ps2 :: lambatnyer abeh midterm ni.








2 comments :

  1. Abey dah tgk dah. Boleh tahan itupun disebabkan pelakonnya yg nampak lain dari biasa.. Hehe.. :)

    ReplyDelete
  2. lyn je bro.memg nmpk ain dri biase.
    nice sngat.=)

    ReplyDelete