Thursday 26 April 2012

jutaan tahniah

assalamualaikum.

minggu ni aku dpat banyak sangat bite. bite gembira.


aku ta tau. tapi aku tumpang gmbire ngan dedue orang kwan aku yang sngat comel ni.
sorang daa selamat jadik umi. sorang lagi pulak bkal jadik umi. walaweh. bertuahnye mereka berdua. dan saya sngat jeles sebenarnye.



sikin sudaa selamat jadik umi. selamt melahirkan babygel 2.9 kg hari selasa lepas 24 april 2012 jam 3 petang kat spital temerloh.

sikin wif his beloved hubby.

me and my fren. lin, aza n zira. *aku tak suke pict ni sbb aku nmpak debab.haha

for de very fes time in my life, kwan aku nak bersalin kat jengka nun sne, aku kat perlis ni turut same mrase bahang debarannye. mane taknye, die asek tanye aku ape nak buat. aku pun jadik kalut sekali. tambah pulak aku ni mne la ade pngalamn cmni. so aku tlong pape yang ptot je la. suh die kntek misi klinik desa ngan try tnye kat akak aku merngkap midwife kat spital jengke tuh.
lastly, sumenye sudaa selamt. aku tumpg gumbira.

and for my 2nd epi news, sorang lagi kawan aku yang sangat comel ni, zailiana syahida sudaa pregnen lagi. pon skali lagi aku tumpg bertumpg gembire. sudaa 3 bulan bro. aku excited gler. hehe. aku nak buh pict zai, tapi tak dop. sob3. sedey la brase. 


sekali dengar bite pasal dediorang sume ni, prasaan kprmpuanan aku ni makin mluap2. tapi tahan je la. belom sampai masa. haha.


and for my dear, please listen to my heart. i tggu u keyh. no one can replace u in my heart. luv luv. hihi


kbai.


ps :: aku muak dengan laki yang suke add pmpn cantek kat fesbuk. haha

No comments :

Post a Comment