Thursday 20 December 2012

Kuning

Assalamualaikum...

Kuning. Bersamamu. DiGi.

yup. im YELLOW user. boley la. bukannya ape, rate die tu haa yang besh. so, kami orang enjoy pakai yellow ini. haha!~ so take a short review for the yellow rate.


 
very nice rite ratenye tu? memang la sangat la nice. so nak tak nak, terpaksa la aku korbankan no maxis tapi tak la terkorban sangat. still in use, cumenyer tak aktif sangat la. bukannya ape, kalu nye sampai pakai 3 no, ntah ape jadahnye. tak sesuai la gitu...

tapi korang, ekceli aku nak cite skit mase aku bli no ni. kelakar sangat kot.
amoi cine tu yang buat lawak semacam. haha...
one evenin, before aku naek bas balik perlis sinin, aku dengan cinta hatiku, pergi la kedai pusing2 carik yellow ni. nasib kitorang agak tak brape nak baek sangat la sebab dalam banyak2 kedai yang aku gi, semuanye macam da tak de je. luckily, aku jumpe gak kedai yang jual yellow ni. kedai amoi yang jual. so macam biase la, sebelom aku beli pape, aku mesti sibok nak tanye macam. here our conversation. enjoy it. hahaha!~

zaza cantik : miss, boley crite sikit tak pasal digi ni?

amoi comei : digi ni,.... i rase tak de line la....

zaza cantik : haaa? *senyum sambil ternganga. hahaha~

siyes. lawak kot. aku belom pernah jumpe lagi la promoter yang tak promote barang die. haha. aku dengan cinta hatiku, senyum je la. gelak terus. so lepas kitorang beli tu, kitorang klua kedai, pastu sambung gelak lagi. hahaha!~

but one thing, perlis ngan digi memang gaduh2 ea? asek kurang je linenyer. kene carik port2 kalu nak cakap.ggrrrrr!~ betol jugak no amoi tu cakap.agaknye amoi tu pernah duk perlis kot.hehehe~

acap kali, aku mesti teringat momen2 ni. hahaha!~
btw, tenkiu amoi. hihihihiiiiii~

kbai.

ps : ma, pakai la digi jugak.senang sikit nak gayut dengan ma.ngeee~

No comments :

Post a Comment