Friday 23 March 2012

petang jumaat petang paling bahagia

assalamualaikum.

hari jumaat. hari penuh keberkatan. hari penuh kerahmatan. hari penghulu segala hari. hari untuk semayang jumaat. dan yang paling penting, hari yang terpaling-paling besh nak tido mase orang laki pegi semayang jumaat. kahkah.

gamba impot dari google.macey mr google.


tapi alkesahnya aku sem ni, jumaat adalah hari yang paling bahagia dalam alam semesta ini.*tangan ke dada mata ke atas. mane tak nye, orang laen da sedap tido sampai keluar air liuq basi, aku pulak kena la pegi etnik, euw235. pegila kelas mengadap muke lecturer disko aku tuh. kuikui.

tapi kenapa panggil lecturer disko? and bukan puan rahayu? haha. sebab ada kisah disebaliknya. cite nye mula camni. setat je sem 6 ni, fes week, aku ngan yaya da ponteng kelas. konon2 tunjuk otai almaklum la da 3rd year. haha. aku tak tau pape langsung pesanan ke, ape ke. masuk je minggu ke 2, aku da jadik cekal sikit. aku pegi kelas walaupun katil, tilam ngan bantal aku terus menggoda giler babas. tapi aku cekal. cekal la sangat. haha

tapi entah kat mana silapnya, tetiba kelas kensel. ape ke hampeh sungguh. sejam gakla aku ngadap white board kat depan tu. kalu nak diikotkan, white board tu daa bertuka jadik kuning board daa. haha

then, minggu ke3, aku semakin cekal. tetap pegi kelas macam biase.*macam la biase sangat. uweek. tunggu punye tunggu, masukla sorang lecturer yang kecit genit, comey lote, and satu lagi ekspresi paling besh, she's pregnant. oh man, she's so sweet. orang mengandung ni memang sweet sangat kan? tak saba rase aku nak ngandung gak nanti. haha.

sepanjang kelas tu, puan rahayu spoting giler babas. cara die ngajo pun sonok. banyak kali aku duk nganga mulut tengok die ngaja. haha. besh. tengah puan dok syok ngaja, tetibe tepon die berbunyik. tepon berbunyik tu biase tapi ringtone enset die tu yang luar biase. u know what. ringtone die lagu like a g6. sume orang duk kat kelas tu terkejot siot. lantas tanpa membuang mase, puan bagi slalu ayat yang paling glamer dalam alam semesta ni, she said "ape?engat orang ngandung takley dengar lagu disko ker?".

haha.terdiam seketika. terpana sementara. pastu pecah perut semua orang bergelak ketawa. so sampai sekarang, lekat la nama puan tu jadik lecturer disko a.k.a puan disko .haha.

setat daripada moment tu, aku memang tak saba giler rase nak pegi kelas etnik.haha
kbai.

ps :: bersiap nak g kelas lecturer disko. tapi note tak print lagi.steady.haha


No comments :

Post a Comment