Sunday 29 July 2012

ramadhan ke9

assalamualaikum

harini 29 july, genaplah ramadhan yang ke9. genaplah jugak seminggu sudah aku berpuasa dan bekerja. penat die, tok soh cakapla. memang capek bangat.

korang tau, fes day pose, maknenye hari senin lepas, aku terus tido lepas berbuke ngan semayang maghrib tu. ta tau la penat tang mane. tapi aku rase, mungkin sebab aku cergas dan cerdas sangat hari tu an. haha.
jalan ke sane ke sini, ke hulu ke hilir. hospital tu plak bukannyer ade setingkat due je tapi de 8 tingkat. 8 tingkat tuh. mau terjeliq anak tekak kalu naek tangga, tapi aku naek lif ler. kemudahan kan ade. hehe~

pastu plak, dalam sehari tu, bukannye sekali due naek atas, tapi banyak kali gak la. kijenye, nak respong requestla, buat ppm la. sonok punye sonok buat kije, balik umah daa tido tak sedar diri. macamla penat sngat kan?haha. tapi damn serious, penat der.~

then, bile daa masuk next day puase, aku da bley adapt ngan sume tu. pastu, aku pon kurangkan naek atas jugak. bukannya tak nak naek atas, tapi kije daa kurangla. siyes, i frust tau. tapi ekceli ok gak, boley la aku save energy skit. haha~

 btw, slmat berpose sume.

                                        *pict tade kaitan langsung. saje nak buh.haha~

kbai~

No comments :

Post a Comment