Tuesday 24 July 2012

internship + ramadhan

assalamualaikum

lame sudaa tak menjenguk, menconteng2 kat blog ni. makin kusam dan makin muram. tapi follower aku daa makin bertambah. such a great thing happened! liked!!~

so, aku kat seremban ni daa masuk minggu ke enam. hampir sebulan yang melebih2. and banyak mende baru yang aku blaja setiap hari. jalan baru, tempat baru, orang baru, environment baru. minggu pertama sangat kekok. tapi aku cube hapal jalan, sesuaikn diri dengan napas baru, cube makanan baru. pengalaman baru yang sngat berharga. 

minggu kedua, sumenyer da beransur terbiasa. terbiasa dengan masak lomak cili api, asam pedas yang giler pedas, kawan baru yang besh2 blake and also kije intern aku yang besh jugak.

then, Allah permudahkan urusan aku bile aku tak yah g kije naek teksi lagi.yahuuu.~ sonok der der kawan baru yang sngat baek hati. kikiki~

aku mati kutu plak nak tulis ape lagi kat sni.
slamt berpuase semua.(^.^)

kbai.

ps :: ape beza anjing laut dengan singa laut?hahah~



No comments :

Post a Comment