Saturday 2 March 2013

Semangat and LIFE

Asslamamualaikum...

Semangat yang hilang? itu lagu xpdc.
Penuh semangat ? itu da macam lirik lagu idola kecil.

kalu nak ikutkan banyak lagi bende yang dikaitkan dengan semangat.
klise punye nasihat, kene la harus semagat selalu.
then, bile da klise, bila da slalu sngat, maknenya bnde tu memg penting dalam kehidupan kite.

tapi bile cakap pasal hidup, kehidupan, what is life actually?

yes. life is about creating ourselves.

bile digabungkan antara semngat dan kehidpan ini, memang sangat berkait mcam dalam cite feberet yang aku tengah addicted skrg.
cite ape? ala cite korea. nonsense sangat kan? dulu memg tak suke snagt tgok cite korea ni. tpi ni slah satu cite korea feberet aku lpas cite stairway to heaven.

so, aku memg recommend sngat kat korang sume, sile la tngok cite ni ye. jewel in the palace.
sebenarnya, aku memg nak ulas pnjang lebar pasal cite ni, tapi aku suntuk mse, blogging smbil tngok muvie memng tak sesuai.
so aku pilih blogging sat n tgok muvie lame.haha~

next time, aku stori k.

kbai.

ps : batuk menyerang. kohong.kohong....

No comments :

Post a Comment